Welkom bij de Corporate Diamonds Incentive Promotion Programmas
'Corporate Diamonds' zijn diamanten die worden aangewend als onderdeel van een incentive programma. Sinds Diamond House zijn deuren opende in 1987 kwam er uit onverwachte hoek belangstelling. Bedrijven, zo bleek, zijn constant op zoek naar nieuwe producten om hun incentive programma te vernieuwen en te verbeteren. Na wat incidentele verkopen zijn we met een paar bekenden uit het bedrijfsleven gaan samen zitten en hebben met deze groep een aantal concepten uitgedacht die in de meeste takken van industrie eenvoudig toepasbaar zijn.
Toepasbaar én succesvol om de volgende redenen:
|
- Het is nieuw en uniek
- Het is het enige geschenk dat eeuwig is, diamant is 200m jaar oud en zal 200m jaar van nu er nog steeds zijn. Bovendien hoeft er geen tijd voor te worden opgenomen.
- Indien de ontvanger en man is stimuleert het ook de partner achter deze man. Het bevrijdt hem tevens van te 'shoppen' voor het ideaal kerstgeschenk!
- Diamant kent een enorme symboliek:
- De schitterende producten van Remia
- KLM en U: een briljante combinatie!
- Een briljante carrière toegewenst
- Diamonds are forever: Forever Coca-Cola!
- Canada offers you a brilliant future!
- Make your 'brilliant' career move!
- Ajax makes your house 'sparkle' like new!
- Ontdek alle facetten van ons bedrijf!
- Wij wensen U een schitterend 2002!
- De gemiddelde winkelprijs ligt bijna twee maal (!) zo hoog.
|  |
|
De meest eenvoudige manier om de diamant als 'incentive tool' te illustreren is door het geven van een aantal voorbeelden.
Wij zijn ervan overtuigd dat elke marketingman/vrouw uit deze voorbeelden iets haalt dat toepasbaar is in zijn of haar onderneming.
|
|